Pozornosti pro obchodní partnery
Firemní pozornosti či dárky bývají oříškem pro velkou spoustu společností, protože musí vymyslet vhodné předměty, kterými na sebe upoutají a které jsou zároveň vhodné. Často se volí předměty, na kterých je logo společnosti. Je dobré volit originalitu, ale nesnažit se za každou cenu šokovat. Tyto originální dárky by neměly mít ale velkou hodnotu tak, aby se partneři necítili zavázáni. Dále je třeba počítat s tím, že je potřeba odeslat dárky včas a ne až na poslední chvíli nebo uspořádat setkání ve vhodnou dobu, například alespoň čtrnáct dní před svátky. Co se tedy posílá a volí jako dárek?
– pochutiny nejrůznějšího charakteru od sladkostí až po alkohol (od vín až po pálenky), kdy se například volí firemní název na obalu nebo lahvi – velmi oblíbené jsou třeba i oříšky a pochutiny k mlsání
– výrobky z chráněných dílen ve formě keramiky, šitých případně tkaných výrobků, batikovaných výrobků a vůbec všeho, co jsou tito lidé schopni vyrobit – tento výběr poslouží i dobré věci a proto je velmi často volen
– výhody na slevových portálech – nejen letošní hit, protože slevové portály mají velkou oblibu a nabízejí nepřeberné množství zboží či služeb, ze kterého si vybere opravdu každý
– zážitky ve formě například masáží či posezení v restauraci případně degustace apod. – musí jít o zážitek, který není extrémní, protože ne každý by chtěl letět třeba balonem
– doplňky či oblečení ve formě triček, kšiltovek apod. – tady bývá občas zádrhel v tom, jaké volit velikosti, proto není na škodu zvolit spíše univerzálnější druhy oblečení
– chytře nakoupené kancelářské potřeby – tento tip je hojně využívaný, protože opět zvolíte věci, které s nejvyšší pravděpodobností najdou svoje využití přímo ve firmách a vaše logo tak bude na očích
Možností je nepřeberné množství a záleží jen na kreativitě lidí k tomu pověřených ve firmách. Jsou také společnosti, které mají se svými partnery domluvu, že si nenadělují dárky vůbec. Na druhou stranu proč nebýt i na obchodním poli kreativní a pozorní.